هروی: هم قسم شده ایم بهترین نتایج را در بازیهای آسیایی کسب کنیم

سرمربي تيم ملي كاراته گفت: هم ما مربيان و هم بچه‌هاي ملي‌پوش هم‌قسم شده‌ايم تا بتوانيم در بازي‌هاي آسيايي براي كسب بهترين نتيجه از هيچ تلاشي دريغ نكنيم.

هروي: هم قسم شده ايم بهترين نتايج را در بازيهاي آسيايي كسب كنيم
سید شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین شرایط کاراته‌کاها پیش از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی بچه‌ها سخت در داخل اردوها در تلاشند تا به بهترین وضعیت ممکن خودشان را برسانند. خداراشکر شرایط از همه نظر خوب است و تیم ما هم هفتم مهر ماه به هانگژو خواهد رفت. هم ما مربیان و هم خود ملی‌پوشان هم قسم شده‌ایم تا بتوانیم تا با تمام توان و بهترین انگیزه برای موفقیت کاراته ایران در این رویداد مهم به میدان برویم. کادر فنی هم در این میان سخت تلاش می‌کند تا کاراته‌کا‌های حاضر در اردو به شرایط آرمانی برسند. در کنار بخش‌های فنی، مباحث روحی روانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: با توجه به وضعیتی که از بچه‌ها در داخل اردوها مشاهده می‌کنیم این نمودار به ما نشان می‌دهد در هر چهار وزن شانس رسیدن به کسب خوشرنگ‌ترین مدال را داریم آن هم به واسطه اینکه با انگیزه بالایی که در کاراته‌کاها وجود دارد خیلی دور از ذهن و تصور نیست تا مانند دوره‌های گذشته در این دوره هم بتوانیم بار دیگر باعث سربلندی رشته کاراته و ورزش ایران در چین شویم. به همین دلیل هم تمرینات و اردوها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به مصدومیت جزئی ملی‌پوشان در داخل اردوها تصریح کرد: ما طبق برنامه‌ای که با هماهنگی فدراسیون ترسیم کرده‌ایم در مسیر رو به جلو حرکت می‌کنیم هر چند که در این بین هم بچه‌ها با مصدومیت‌های جزئی مواجه هستند که چندان نگران کننده نیست. امیدوارم روز به روز بهتر شوند تا ان‌شاءالله در زمان شروع رقابت‌ها در بهترین پیک آمادگی خودشان قرار داشته باشند تا در روی تاتامی بهترین عملکرد را از آنها شاهد باشیم. نکته‌ای که ما را امیدوار می‌کند این است که تمام بازیکنان با تجربه هستند به طوری که هم تجربه و هم مسائل فنی می‌تواند به کمک آنها بیاید تا یک افتخار بزرگ به دست بیاورند.

هروی با تاکید بر اینکه قدردان حضور هاشمی سرپرست جدید وزارت ورزش در اردوی تیم ملی هستند، اظهار کرد: ما از هیچ مقام مسئولی توقع چندانی نداریم هر چند که وظیفه خودم می‌دانم یک تشکر از هاشمی سرپرست جدید وزارت ورزش داشته باشم که به اردوی تیم ملی سر زدند و از نزدیک متوجه مشکلات ما در داخل اردوها شدند. با ورود هاشمی، نگاه‌ها به سمت کاراته نیز بهتر از قبل شده و همین مساله باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بچه‌ها شده است تا به این خودباوری برسند که تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنها از چشم مسئولان دور نخواهد ماند. همچنین پس از بازی‌های آسیایی باید به استقبال مسابقات قهرمانی جهان برویم که هدف ما کسب نتایجی در خور شأن کاراته ایران در این دو رویداد مهم است و امیدوارم مسئولان در این بین توجه خودشان را به رشته کاراته بیشتر از قبل کنند تا بتوانیم در این دو رویداد بهترین خودمان باشیم.

{ کد خبر : 100000527 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم