بانوان کاراته ایران با شکار سامورایی‌ها طلایی شدند

تیم ملی بانوان کاراته ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست نماینده ژاپن به مدال طلا دست یافتند.

بانوان كاراته ايران با شكار سامورايي‌ها طلايي شدند


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس، بانوان ایران روز گذشته ابتدا در مسیر فینال، تیم‌های چین‌تایپه، ازبکستان و ویتنام را یکی پس از دیگری شکست دادند و با اقتدار راهی دیدار نهایی شدند.امروز یکشنبه در فینال نیز ملی‌پوشان کشورمان برابر تیم ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.
در این دیدار حساس، حنانه صالحی پس از تساوی ۲ بر ۲ در سنشو برنده تاتامی شد و فاطمه زهرا سعیدآبادی با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ مقابل حریفان ژاپنی خود به برتری رسید تا کاروان ایران سومین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.
کومیته تیمی مردان کشورمان نیز در فینال قهرمانی آسیا به مدال نقره مسابقات بسنده کردند.شاگردان گنج زاده در دیدار پایانی مقابل اردن قرار گرفتند، اما در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره آسیا رسید.صبح امروز، محمود نعمتی، ملی‌پوش وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان، دومین مدال طلای کاروان بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به دست آورد.مرتضی نعمتی، نخستین نماینده کشورمان در فینال، با برتری ۳ - ۲ مقابل حریف اهل قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

{ کد خبر : 100002258 }

کلمات کلیدی-