گفت و گوی رئیس فدراسیون با خبرگزاری صدا و سیما

طباطبایی: کاراته پس از سالها صاحب یک سالن اختصاصی شد

رییس فدراسیون کاراته: سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب، قدم اول فدراسیون، برای احداث خانه کاراته است

به گزارش روابط عمومیفدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما درباره اختصاصسالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به کاراته همراه با بوکس گفت:

 

 با مساعدتی آقای صالحی امیری و دستور وی، سالنشماره 9 باشگاه انقلاب در اختیار ملی پوشان کاراته هم قرار گرفت. سرانجام بعد ازسال‌ها که کاراته جایی برای تمرین ملی پوشان خود نداشت، یک سالن در اختیار کاراتهقرار داده شد که از پیگیری‌های رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: با توجه به فضایبزرگی که سالن شماره 9 دارد، قرار است، به دو نیمه تقسیم شود و در ورودی مجزا برایهر رشته در نظر گرفته می‌شود تا ملی پوشان کاراته و بوکس بتوانند، از این سالناستفاده کنند.

 

رییس فدراسیون کاراته گفت:اختصاص سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب مقدمه‌ای است، برای اینکه کاراته مکانیاختصاصی مثل ووشو و تکواندو داشته باشد. این سالن قدم اول ما در راه ساخت خانهکاراته است.

 

وی افزود: قدم محکم‌تر برایاحداث خانه کاراته را با مساعدت آقایان کریمی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیو گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عملیاتی می‌کنیم. چند محل برای خانهکاراته در نظر داریم که تا تایید نهایی در خصوص آن صحبت نمی‌کنم.

{ کد خبر : 5716 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم