به دنبال انجام کاری ماندگار هستیم

طباطبایی: خانه کاراته نیاز اصلی ما است

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته کشورمان یکی از قدرتهای برتر دنیاست و وظیفه خود می دانم با کمک اهالی این رشته برای ساخت مجموعه درخور نام بزرگ ایران تلاش کنم

به گزارش روابط عمومیفدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با بیان مطلب فوق بهخبرنگار مهر گفت: معتقدم داشتن امکانات مناسبی چون خوابگاه، رستوران، سالن تمرین،سالن مسابقه، سالن بدنسازی و… تحت عنوان خانه کاراته از نان شب برای این رشته که ازهر میدانی با دست پر برمی گردند واجب تر است. به همین علت است که تلاش می‌کنیمشرایط لازم را برای احداث این مجموعه فراهم کنیم.

 

وی افزود: نمی‌خواستم تازمانی که پروسه ساخت این مجموعه وارد کار اجرایی می شود، موضوع رسانه‌ای بشود، ولیشرایط چند روز اخیر به این سمت پیش رفت که ما را برآن داشت توضیحاتی در این خصوصارائه دهیم. در این مورد جلسات متعددی با گل محمدی مدیرکل تربیت بدنی استان تهرانداشتیم و چند مجموعه را نیز به اتفاق بازدید کردیم. در نهایت به توافق لازم دستپیدا کردیم به زودی زمین مورد نظر در اختیار قرار خواهد گرفت تا پس از اخذ مجوزهایلازم کار ساخت را آغاز کنیم.

 

طباطبایی ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه، شیوع ویروس کرونا و از همه مهمتر تحریم‌های ظالمانهاز سوی دشمنان اسلام و انقلاب، امروز ساخت خانه کاراته کار بزرگ، مهم و در عین حالسختی است که محقق نخواهد شد مگر اینکه همه ارکان ورزش و نهادهای مختلف کمک کنند.دلگرمی خانواده کاراته وزارت ورزش، نگاه مثبت آقای سلطانی فر، حمایت‌های بی دریغصالحی امیری، کمک‌های آقای گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران است.

 

رئیس فدراسیون کاراتهافزود: هدف مجموعه فدراسیون انجام کاری ماندگار برای کاراته ایران است. این رشتهعلی رغم شایستگی‌های فراوان که بارها و بارها در میادین مهم بین المللی آن را بهاثبات رسانده به حق خود نرسیده است. به امید خدا با همت و کمک اهالی کاراته ومساعدت‌های مسئولان این کار تا رسیدن به هدف نهایی که تحویل یک مجموعه مجهز است،پیگیری خواهیم کرد.

 

رئیس فدراسیون کاراته بهسالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب هم اشاره کرد و اظهار داشت: کاراته برای حضوریموفق در بازی‌های المپیک 2021 به سالنی نیاز داشت تا کاراته کاهای ملی پوش بدوندغدغه خود را برای حضور در این رویداد مهم آماده کنند. در طول سالهای گذشته معضلسالن تمرین مناسب برنامه‌های کادر فنی را تحت شعاع قرار می‌داد که با در اختیارقرار گرفتن این سالن مشکل را حل خواهیم کرد.

 

وی در پایان گفت: کسب چهارسهمیه برای کاراته ایران جهت حضور در بازی‌های المپیک قطعی شده و به کسب سهمیه هایباقیمانده نیز خیلی امیدواریم. ان شاءالله بتوانیم با برنامه‌های کادر فنی در بخش‌هایباقی مانده سهمیه‌های لازم را کسب کنیم.

{ کد خبر : 5722 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم