مومنی: منتظر تصمیم مسئولان درباره انتخابی تیم‌های پایه هستیم/ برگزاری اردو در حیطه اختیارات کادرفنی‌ است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: قرار است دستورالعمل‌ها و شرایط مدنظر ما مورد بررسی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار بگیرد تا مشخص شود که می توانیم مسابقات انتخابی تیم‌های پایه را برگزار کنیم یا نه.

مومنی: منتظر تصمیم مسئولان درباره انتخابی تیم‌های پایه هستیم/ برگزاری اردو در حیطه اختیارات کادرفنی‌ است


دبیر فدراسیون کاراته گفت: قرار است دستورالعمل‌ها و شرایط مدنظر ما مورد بررسی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار بگیرد تا مشخص شود که می توانیم مسابقات انتخابی تیم‌های پایه را برگزار کنیم یا نه.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، وحید مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری وبینار آموزشی کومیته با حضور امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، ذبیح‌اله پورشیب و سجاد گنج‌زاده اظهار داشت: شروع این فرآیند با حضور قهرمانان کاراته ایران و جهان بود، اما تصمیم داریم این فرآیند را در دورهای آینده با مربیان اسبق تیم ملی کاراته، مربیان سازنده و مدرسین دانشگاهی نیز ادامه بدهیم.


وی تصریح کرد: همچنین از طریق نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته از قهرمانان بانوان نیز برای برگزاری وبینارهای آموزشی دعوت کردیم تا از این عزیزان نیز استفاده کنیم. با توجه به شرایط کرونایی کشور و محدودیت‌ها، برگزاری این وبینارهای آموزشی فرآیند مناسبی بود و استقبال خوبی نیز صورت گرفت، اما نیاز است که زیرساخت های لازم را برای کیفیت بهتر این وبینارها تدارک ببینیم.


دبیر فدراسیون کاراته در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای اصلاح زیرساخت‌های آموزشی گفت: در این راستا مذاکراتی با یکی از شرکت‌های پخش زنده رویدادها داشتیم و به صورت آموزشی نیز وبینار بهمن عسگری در قزوین را به صورت رایگان برگزار کردیم. صحبت‌هایی نیز با شرکت‌های دیگر انجام دادیم تا زیرساخت‌ مناسب را برای برگزاری دوره‌های آموزشی داشته باشیم.


مومنی در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته عنوان کرد: برگزاری و آغاز اردوهای تیم‌های ملی را در اختیار مربیان گذاشتیم و این موضوع در حیطه اختیارات کادرفنی‌ است. البته مربیان با ملی‌پوشان در ارتباط هستند و از شرایط فنی بچه‌ها اطلاع دارند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم اردوها را در فرصت مناسب برگزار کنیم.


وی در خصوص اینکه تغییری در برنامه پیشنهادی فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات صورت نگرفته است، گفت: فعلا تغییری در برنامه اعلامی فدراسیون جهانی صورت نگرفته است و تصمیم جدیدی گرفته نشده است. اولین رویدادی که به صورت رسمی باید در آن شرکت کنیم مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های پایه در کویت است که قرار است بین تاریخ 10 اسفندماه تا 10 فروردین ماه سال آینده برگزار شود. ما منتظر تصمیمات جدید هستیم و فکر می کنم تا آبان ماه تمام موارد را فدراسیون جهانی اعلام کند.


دبیر فدراسیون کاراته در خصوص اینکه شرایط برای اعزام تیم‌های پایه با توجه به بیماری کرونا و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و همچنین افزایش قیمت ارز فراهم خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم تا تیم‌های پایه خود را اعزام کنیم و در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش نیز پیشنهاد دادم که با توجه به رویدادهای مختلف باید اردوهای تیم‌های ملی را تشکیل بدهیم. برای تیم‌های پایه نیز قبل از برگزاری اردوهای باید مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی را برگزار کنیم.


مومنی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است دستورالعمل‌ها و شرایط مدنظر ما مورد بررسی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش قرار بگیرد تا مشخص شود که می‌توانیم مسابقات انتخابی تیم‌های پایه را در بخش کومیته داشته باشیم یا نه. البته مجوز برگزاری مسابقات کاتا را دریافت کردیم و باید منتظر تصمیم مسئولان در خصوص کومیته باشیم.

{ کد خبر : 5809 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم