فرهادی‌زاد: امیدوار به قرار گرفتن روی سکوی المپیک در کاراته و تیراندازی هستیم

معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کاراته و تیراندازی بانوان ورزشکار ما شرایط خوبی را دارند که امیدوارم در المپیک توکیو در هر دو رشته روی سکو قرار بگیریم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته مهین فرهادی زاد در گفت و گو با ایسنا، درباره تعداد سهمیه های کسب شده در حوزه زنان گفت: تاکنون ۴ سهمیه در تیراندازی و دو سهمیه در کاراته کسب شده است که البته امکان دریافت سهمیه های دیگری در رشته های مختلف ورزشی را داریم.


وی گفت: اگر شرایط بهداشتی جامعه اجازه دهد و فضای ایمن برای فعالیت ها وجود داشته باشد، قطعا به این مهم دست پیدا می کنیم و در المپیک ۲۰۲۰ شرایط ورزشکاران ما با تعداد بیشتر اتفاق خواهد افتاد، امیدوارم در بهترین شرایط ورزشکاران ما بتوانند در المپیک حضور داشته باشند.

فرهادی زاد پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید در بخش زنان تعداد مدال ها در توکیو نسبت به ریو افزایش پیدا کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از نظر بیماری کرونا در تمام  دنیا، واقعیت این است که ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا بهترین حالت چه از نظر کمی و چه کیفی برای تیم ما حاصل شود. در کاراته و تیراندازی ورزشکاران ما شرایط خوبی را دارند و امیدوارم روی سکو آنها را ببینیم.


معاون وزیر همچنین در خصوص الهام هاشمی اظهار کرد: او در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم‌ملی تیراندازی است که تدارک اردوها را با هماهنگی بیشتر و بهتر المپیک و مسوولین وزارت ورزش و جوانان انجام می دهد که امیدوارم تداوم این اردوها و شرایط برای ورزشکاران ما خیر باشد و فضای ارتقای کار آنها در المپیک دیده شود.


وی افزود: فدراسیونهای ورزشی برحسب شرایطی که کشور از نظر بیماری کرونا دارد، بعضی وقت ها به آنها اجازه فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا وزارت ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی داده می شود و تمرینات خود را انجام می دهند.


معاون وزیر در پایان درباره سومین پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت زنان و دختران با ورزش گفت: این همایش همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار شد که برگزاری این همایش به زنان جامعه این مساله را تاکید می کند که برای حفظ سلامتی باید در برنامه روزانه خود زمانی را برای فعالیت و انجام تمرینات ورزشی داشته باشند.

{ کد خبر : 5903 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم