طباطبایی: اردوی تیم ملی کاراته در آزادی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون کاراته، گفت: مذاکرات لازم را برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی کاراته زنان و مردان در مجموعه ورزشی آزادی انجام دادیم و چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد، اردو در این مجموعه برپا می‌شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده بودیم تا اردوهای تیم ملی از اواخر مهرماه یا اواسط آبان آغاز شود که اکنون وضعیت ویروس کرونا پیچیده شده است.


وی افزود: بر این اساس صحبت‌های لازم را با ستاد مقابله با کرونا در ورزش انجام داده و هر زمان اجازه صادر شود، تمرینات را آغاز می کنیم.


طباطبایی در خصوص محل برگزاری اردو، گفت: پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که تمرینات در تهران باشد. صحبت‌های لازم انجام شده و چنانچه مشکلی ایجاد نشود، اردو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و برای محل استراحت ملی‌پوشان نیز، هتل المپیک را در نظر گرفته‌ایم.


وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برای استفاده مشترک تیم ملی کاراته و بوکس به کجا رسید؟ گفت: دیواری که در نظر گرفته شد تا سالن را تقسیم کند در حال نصب است و ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا اردوهای بعدی در این محل باشد.


رئیس فدراسیون کاراته در خصوص وضعیت برگزاری تمرینات تیم‌های ملی در شرایط سخت کرونایی، اظهار داشت: شرایط کرونا پیچیده است و با اینکه پرتکول‌ها با سخت‌گیری انجام می‌شود، بازهم برخی مبتلا می‌شوند. معتقدم هرچه تجمع کمتر باشد، وضعیت بهتر خواهد بود.


طباطبایی در مورد برگزاری مسابقات لیگ نیز، توضیح داد: اکنون پیش ثبت نام‌ها را انجام می‌دهیم و با بهبود یافتن شرایط، قطعا لیگ برگزار خواهد شد.

{ کد خبر : 5913 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم