مومنی: امروز در مورد تعطیلی اردوی تیم ملی کاراته تصمیم‌گیری می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل مربوط به اردوی تیم ملی امروز جلسه‌ای را با حضور رئیس فدراسیون و کادر فنی برگزار خواهیم کرد.

 


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته وحید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص لغو اردوهای تیم ملی کاراته، اظهار داشت: اردوی تیم ملی از شنبه 24 آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و تمرینات ملی‌پوشان در تالار 12 هزار نفری در حال برگزاری است. با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید برای تعطیلی دو هفته‌ای از سوی وزارت بهداشت، هنوز به منظور تعطیلی این اردو هیچ ابلاغی به دست ما نرسیده است. ولی برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل مربوط به اردوی تیم ملی کاراته، امروز (سه شنبه 27 آبان ماه) جلسه‌ای را با حضور رئیس فدراسیون و کادر فنی برگزار خواهیم کرد.


 


وی درباره عدم برگزاری تمرینات تیم ملی کاراته بانوان عنوان کرد: به خاطر تشدید بیماری کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده، اولین مرحله اردوی تیم ملی بانوان را هم عقب انداختیم.


 


مومنی خاطرنشان کرد: بالطبع فدراسیون کاراته هم تابع وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم و با تمام توان نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت ‌می‌کنیم. 

{ کد خبر : 5945 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم