میرجلیلی: کمک‌های مومنانه خانواده کاراته جای تقدیر دارد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از رزمایش کمک‌های مومنانه فدراسیون کاراته تمجید کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مهدی میرجلیلی، رئیس  سازمان بسیج ورزشکاران در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همدلی جامعه ورزش در پویش کمک‌های مومنانه بیان کرد: بسیج مجموعه‌ای است از داوطلبان که برای خدمت به مردم کنار یکدیگر گرد هم می‌آیند. امام خمینی (ره) فرمودند: اگر تفکر دلنشین بسیجی طنین انداز شود، چشم تمام جهان خواران از کشورمان دور می‌شود. در این بخش هم با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، برخی از اقشار جامعه دچار آسیب شدند.


 


او افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه جامعه ورزش، به فرمایش حضرت آقا لبیک گفته و با توجه به منش پهلوانی دستگیری از مظلومان، ورزشکاران در این راه قدم برداشته‌اند. تا الان ۱۱ فدراسیون مختلف به همراه اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها، رزمایش کمک‌های مومنانه را برگزار کرده‌اند.


 


میرجلیلی گفت: همزمان با هفته بسیج، خانواده بزرگ کاراته برای کم کردن درد اقشار کم در آمد جامعه شتافته است و این کمک معنوی و ارزشمند را انجام داد که این کار خانواده بزرگ کاراته جای تقدیر دارد. به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه تهدید‌ها باید به فرصت تبدیل شوند. ویروس کرونا هم تهدیدی بود که در حال حاضر با حضور خیرخواهانه جامعه ورزش، با این اقدام خداپسندانه رو به رو شده‌ایم.

{ کد خبر : 5978 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم