حمایت از محرومان در «آخرین تاریخ رُند قرن» توسط قهرمانان ورزشی

قهرمانان کشتی و کاراته با حضور در کوره پزخانه‌های اطراف تهران در آخرین تاریخ رُند قرن از مردم این منطقه حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبر گزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که تاریخ‌های رُند تبدیل به روزی برای انجام بسیاری از کار‌ها و مراسم‌ها شده است از وقت گرفتن در بیمارستان برای به دنیا آوردن فرزند تا ثبت ازدواج و افتتاح پروژ‌های مختلف، همه و همه این اقدامات از جمله کار‌هایی هستند که افراد علاقه بسیاری دارند تا آن‌ها را در تاریخ‌های رُند سال انجام دهند.


اما در آخرین تاریخ رُند قرن که به دلیل شیوع ویروس کرونا تفاوت‌های بسیاری برای مردم داشت، کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد به همراه سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان در قالب موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در کوره پزخانه‌های اطراف تهران ضمن توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در جریان آخرین وضعیت زندگی اهالی این منطقه قرار گرفتند.


طبق بازدید میدانی نمایندگان موسسه خیریه به دلیل برودت هوای سرد در آستانه زمستان، تهیه تعدادی بخاری و ساخت حمام در دستور کار قرار گرفت.


گفتنی است بنا بر اعلام کمیل قاسمی با توجه به فرا رسیدن روز‌های سرد سال و وضعیت تعدادی از هموطنان که به هر دلیل در شرایط کارتن خوابی و بی خانمانی قرار گرفته اند اولین پویش ۲ هزار پتو- ۲ هزار کارتن خواب از هفته آینده آغاز خواهد شد.

{ کد خبر : 5979 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم