مومنی: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته محک جدی پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک خواهد بود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو، رقابت‌های سوپر لیگ کاراته حکم دیدار‌های تدارکاتی دارد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، وحید مومنیسرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاهخبرنگاران جوان، درباره مسابقات سوپر لیگ کاراته بیان کرد: بعد از یک سال دوری کاراتهکا‌ها از مسابقات، فدراسیون کاراته در نظر گرفت مسابقات سوپر لیگ آقایان را در ۲ گروه و با حضور ۴ تیم در هر گروه آغاز کند که اتفاق خوبیبود. اعضای تیم ملی کاراته در تیم‌های مختلف سوپر لیگ حضور دارند و اعضای کادر فنیتیم ملی هم ترجیح می‌دهند برای رصد بازیکنان از نزدیک به سالن مسابقات بیایند.

 

او ادامه داد: رقابت‌های سوپر لیگ یک محک جدی برایورزشکاران تیم ملی است تا برای مسابقات آینده آماده شوند. المپین‌های ما یک سالی استاز کوران مسابقات دور هستند و این رقابت‌ها می‌تواند به عنوان مسابقات تدارکاتی پیشاز کسب سهمیه باشد. طبق تقویم مسابقات، زمان مسابقات کاراته وان ترکیه ۲۲ اسفندماه است و در فروردین ماه، مسابقات مراکش را پیش رو داریم.

 

مومنی درباره لغو مسابقات سوپر لیگ بانوان بیانکرد: سوپر لیگ کاراته بانوان با توجه به انصراف ۲ تیم شرکت کننده، تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات را کاهش داد. در نظر داشتیمرقابت پویا و خوبی در بخش بانوان باشیم و منتظر هستیم تا با اعلام آمادگی تیم‌ها شاهدبرگزاری سوپر لیگ بانوان در ماه‌های آتی باشیم.

 

او درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی کاراته عنوانکرد: اردوی تیم ملی طبق برنامه کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان در هفته آینده  در ۲ بخش کومیته و کاتابرگزار خواهد شد.

 

{ کد خبر : 6104 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم