قهرمان وزن منفی ۷۵ کیلوگرم کاراته جهان:

برای حضور در المپیک توکیو اردوهای خوبی را می‌گذرانیم

قهرمان وزن منفی ۷۵ کیلوگرم کاراته جهان گفت: برای حضور قوی و بالا رفتن از سکوی قهرمانی المپیک توکیو اردوهای خوبی را طی ماه‌های گذشته پشت سر گذاشته‌ایم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، بهمن عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته هشت مرحله اردوی آمادگی را گذراندیم و از ششم فروردین ماه جاری نیز تیم ملی ادامه اردوهای آمادگی خود را در باشگاه انقلاب تهران پیگیری می‌کند.


تنها نماینده تیم ملی کاراته کشور که توانسته در مسابقات جهانی ۹۸ پاریس سهمیه المپیک را کسب کند، ادامه داد: هر چند در لیگ جهانی ترکیه که ۲۲ اسفندماه سال گذشته به میزبانی ترکیه برگزار شد در مرحله فینال جدول حذف شدم اما با توجه به اینکه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، از عملکرد خودم در ترکیه راضی بودم.


قهرمان کاراته جهان در ۲۰۱۸ مادرید اضافه کرد: در حال حاضر نیز تیم ملی خود را برای حضور قوی و کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی پرتغال که اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، آماده می‌کند و در صورت برگزاری نشدن آن، تیم به مسابقات ترکیه اعزام خواهد شد.


وی با اشاره به مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: رویای هر ورزشکاری کسب مدال المپیک در دوران ورزشی خود است و بنده نیز با توجه به برگزاری اردوهای آمادگی برای این مسابقات که مرداد ماه سال جاری به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود آماده می‌کنم و سعی دارم با انگیزه فراوان و با کسب مدال، افتخار دیگری را برای کشورم رقم بزنم.


عسگری یادآور شد: خوشبختانه از زمان ریاست سیدحسن طباطبایی در فدراسیون کاراته تمامی حواشی مربوط به این رشته جمع شده و ملی پوشان هیچ دغدغه‌ای در زمینه اسکان، امکانات و تجهیزات ندارند و با آرامش کامل اردوهای خود را می گذرانند.


بهمن عسگری ملی پوش قزوینی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده چهار مدال طلای جهانی، یک مدال طلای بازی‌های آسیایی، چهار طلای قهرمانی آسیا، یک نقره کمیته تیمی قهرمانی آسیا و یک مدال برنز قهرمانی آسیا است.

{ کد خبر : 6201 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم