هروی: می‌خواهیم یکی از بهترین‌های کاروان ایران در توکیو باشیم

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: هدف اول ما کسب سهمیه المپیک و سپس حضوری قدرتمند در بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و می‌خواهیم یکی از بهترین‌ تیم‌های کاروان ایران باشیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: شرایط ایده‌آلی داریم و تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم. اکنون منتظر این هستیم تا رویداد تیم برای حضور در پرتغال تا فردا صادر شود.


وی افزود: قرار است روز سه‌شنبه برای حضور در کاراته‌وان لیسبون راهی پرتغال شویم. این مسابقات از روز جمعه آغاز خواهد شد و آخرین رویداد کسب سهمیه از طریق رنکینگ است.


سرمربی تیم ملی کاراته ایران، عنوان کرد: ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی‌زاده نفرات اعزامی تیم کومیته مردان ایران به پرتغال هستند.


هروی گفت: پس از کاراته وان لیسبون باید منتظر برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا باشیم تا شرایط سهمیه‌های المپیک از طریق رنکینگ به طور دقیق مشخص شود. چراکه چند حریف مستقیم نفرات ما از کشورهای اروپایی هستند.


وی تصریح کرد: در نهایت مسابقات گزینشی پاریس برگزار می‌شود که امیدواریم در آنجا نیز سهمیه سوم را کسب کرده و با تمام پتانسیل و توانایی راهی المپیک شویم.


سرمربی موفق تیم ملی کاراته ایران، گفت: انگیزه زیادی داریم و با قدرت تلاش می‌کنیم تا نتایج درخشانی را در توکیو رقم زده و یکی از بهترین تیم‌های کاروان ورزشی ایران باشیم.


وی در خصوص اینکه از بین گنج‌زاده و پورشیب تنها یک نفر می‌تواند المپیکی شود، گفت: واقعا حیف است که کاراته جهان یکی از بهترین‌هایش را در المپیک نخواهد داشت. برای کادر فنی تفاوتی ندارد کدامیک المپیکی شوند و امیدوارم به هدفشان برسند.


هروی در خصوص شرایط مصدومیت «صالح اباذری» نیز، تصریح کرد: این آسیب دیدگی مرتفع شده و او خودش را برای مسابقات آتی آماده می‌کند.

{ کد خبر : 6239 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم