برگزاری انتخابی تیم ملی و دور برگشت سوپرلیگ کاراته بعد از ماه مبارک رمضان

با اعلام رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در صورت دریافت مجوزهای لازم مسابقات انتخابی تیم‌های ملی و دور برگشت سوپر لیگ فصل گذشته بعد از ماه مبارک رمان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم، پس از تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور به جهت جلوگیری از افرایش آمار کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، روند آغاز به کار مسابقات کاراته در دست بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.


برابر اعلام رئیس سازمان لیگ کاراته کلیه لیگ‌های آقایان و بانوان فصل 1400 بعد از مسابقات المپیک، و از دهه دوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌گردد.


ابوالقاسم پایدار همچنین در خصوص برگزاری دور برگشت و هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ آقایان 1399 و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان  و رده‌های پایه که به علت اوج گیری کرونا و دستور ستاد ملی کرونا لغو شد، در حدفاصل بعد از ماه مبارک رمضان تا قبل از شروع المپیک در صورت صدور مجوزهای لازم خبر داد. 


وی افزود: مسابقات سوپر لیگ کاراته آزاد آقایان و بانوان فصل 1400 نیز برابر تقویم در نیمه دوم تیر ماه سال جاری برگزار می‌گردد.


رئیس سازمان لیگ و مسابقات اذعان داشت: جا دارد از حمایت و همراهی جامعه کاراته در تعویق برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان به بعد از ماه مبارک رمضان توسط فدراسیون کاراته در جهت افزایش سلامت عمومی جامعه و قطع زنجیره بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمایم. 


برگزاری کلیه رقابت‌ها منوط به اخذ مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و سنجش تمام جوانب امر خواهد بوئ و قطعا، اولویت اول حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی است و در صورت فراهم شدن شرایط  لازم جهت برگزاری با به کارگیری کلیه پروتکل‌های بهداشتی و در فواصل زمانی مناسب، اجرای مسابقاتی در شان جامعه بزرگ کاراته را خواهیم داشت

{ کد خبر : 6240 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم