گنج زاده: امیدوارم کمیسیون این دوره یکدل باشد

قهرمان کاراته در المپیک توکیو گفت: اعضای کمیسیون ورزشکاران باید یکدل باشند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از ایسنا، سجاد گنج‌زاده در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: امیدواریم ورزشکاران در رای‌گیری شرکت کنند و هر ورزشکاری انتخاب می‌شود عملکرد خوبی داشته باشد. اگر افرادی که در کمیسیون انتخاب می‌شوند یکدل باشند اتفاقات خوبی رقم می‌زنند چرا که مردم همواره پشت ورزش بودند.

وی در خصوص عملکرد کمیسیون ورزشکاران در دوره گذشته گفت: متاسفانه شنیدم که در دوره گذشته یک سری مشکلات داشتند و برای همین اعتقاد دارم اعضا باید یکدل باشند.


کاراته‌کای طلایی ایران در المپیک، در خصوص حضور در مسابقات جهانی امارات یادآوری کرد: کاراته بعد از مدال المپیک خوشحال بود ولی به خاطر نزدیک بودن به قهرمانی جهان و آسیا حاشیه‌هایی در بحث مسابقه انتخابی ایجاد شد. مسابقات انتخابی سخت است و وقتی سرمربی انتخابی می‌گذارد همه چیز دست داوران است. به هر حال تیم بسته شد و امیدوارم در امارات در بخش کومیته تیمی برای چهارمین بار موفق باشیم.


گنج‌زاده تاکید کرد: قبل از المپیک آسیب داشتم البته دنبال توجیه نیستم اما این آسیب من را اذیت می‌کند ولی تمام تلاشم را می‌کنم. من ورزشکار کم تجربه‌ای نیستم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنم.


وی در خصوص اینکه آیا رقیب عربستانی او در مسابقات امارات حضور دارد و کری‌خوانی بین شما وجود دارد، گفت:ورزش کاراته با احترام آغاز و تمام می‌شود. من و او دوستان خوبی هستیم ولی وقتی از ورزش جدا می‌شویم اتفاقاتی می‌افتد که در رسانه مردم فکر می‌کنند مشکلاتی است. موضوعاتی بود که من ناراحت شدم ولی نمی‌دانم از طرف خود کاراته‌کای عربستانی بود یا سرمربی او. همان‌طور که در ایران کاراته یک خانواده است در جهان نیز با وسعت بزرگتر همین‌طور است و باید ارتباطات دوستانه وجود داشته باشد. خوب نیست وقتی رقبا را می‌بینیم کدورت داشته باشیم.


گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که قرار بود در صورت کسب مدال طلای شما، پورشیب نیز پاداش دریافت کند و آیا این اتفاق رخ داد، یادآوری کرد: دغدغه من این بود که این اتفاق بیفتد. کمیته ملی المپیک به بخشی از آن عمل کرد ولی مطمئن نیستم که کاملا پرداخت شده باشد. حضور صالحی‌امیری باعث دلگرمی ورزش بوده و امیدوارم وزارت ورزش هم  این نگاه را داشته باشد. جای پورشیب  در المپیک خالی بود. وی در رنکینگ در جایگاهی بود که اگر در المپیک حاضر بود، دو ایرانی در فینال برابر هم قرار می‌گرفتند

{ کد خبر : 6635 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم