احسانی: تیم ملی کاراته باید همیشه در کوران مسابقات باشد

علیرضا احسانی گفت: تیم ملی و نفرات اصلی باید همیشه در کوران مسابقات قرار داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، علیرضا احسانی، دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته، درباره اعزام تیم اصلی به مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به تست مثبت PCR چند ملی پوش با تصمیم فدراسیون تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نشد و این تصمیم از اختیارات فدراسیون می‌باشد. این‌که چه تیمی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود نیز جزو اختیارات فدراسیون و کادرفنی است چرا که در شرایط ویژه قرار داریم و باید تصمیمی گرفت که در نهایت به نفع کاراته ایران باشد.


وی تاکید کرد: نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که اعضای تیم ملی بزرگسالان هرچه بیشتر در کوران مسابقات قرار گیرند به نفع تیم ملی و ملی‌پوشان است، پس اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا می تواند یکی از گزینه ها باشد. امیدوارم تیمی که ابتدا قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود در مسابقات مشابهی شرکت کنند و خودشان را محک بزنند. چراکه نیاز داریم ورزشکاران و قهرمانان کاراته خودشان را در شرایط ایده‌آل و آماده‌ای حفظ کنند.


احسانی گفت: برای تشکیل اردوی بازی‌های آسیایی که برای کشور و فدراسیون بسیار حائز اهمیت است، باید ملی‌پوشان در شرایط خوبی حفظ شوند. کمیته فنی نیز هر نظری که داشته باشد در جلسات فدراسیون مطرح می کند و در نهایت تصمیمی اتخاذ می شود که مصالح و منافع کاراته ایران در آن لحاظ شود.

{ کد خبر : 6644 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم