منظوری نداشتم از صحبت هایم سوءبرداشت شد

شهرجردی: این فدراسیون بیشترین حمایت را از کاتا داشته است

ملی پوش تیم ملی کاتا گفت: از صحبت‌هایم سوءبرداشت شده و منظورم از بیان برخی صحبت‌ها پس رقابت‌های انتخابی، انتقاد از فدراسیون کاراته نبود.


به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری میزان، ابوالفضل شهرجردی درباره صحبت‌های اخیرش، اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی بنده صحبت‌هایی را درباره زمان نامناسب رقابت‌ها انجام دادم. در ان مقطع زمانی دو کاتارو تیم ما با کرونا درگیر بودند و شرایط ما برای شرکت در رقابت‌های انتخابی مناسب نبود و دوستانه سعی کردم نسبت به تصمیم شورای فنی کاتا نظراتم را مطرح کنم. متاسفانه از صحبت هایم سوءبرداشت شده و منظورم از بیان برخی حرف‌ها پس رقابت‌های انتخابی، انتقاد از فدراسیون کاراته نبود. اتفاقاً معتقدم در این دوره فدراسیون بیشترین حمایت و توجه را نسبت به کاتا داشته‌است.  


وی در ادامه درباره شرایط اردو‌های تیم‌ ملی خاطرنشان کرد: ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته‌ایم. مرحله پنجم به مدت پنج روز در تهران برگزار می‌شود تا آماده حضور در مسابقات قزاقستان شویم. شرایط بسیار خوبی از نظر فنی و بدنی داریم. امیدواریم به اوج آمادگی برسیم و بهترین عملکرد خود را در مسابقات داشته‌باشیم.


ملی‌پوش کاتا ادامه داد: ان شاالله برای مسابقات قهرمانی اسیا توفیق حضور در بخش انفرادی و تیمی را خواهم داشت. در ۳ دوره گذشته در کاتای تیمی حضور داشته‌ام که دو نقره و یک برنز آسیا را به دست آورده‌ایم، امیدوارم این روند امسال با کسب مدال خوش‌رنگ‌تر تکمیل شود. در بخش انفرادی نیز پس‌از ناکامی‌ام در کسب سهمیه المپیک تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا بار دیگر خودم و کاتای ایران را اثبات و به رخ حریفان بکشم.


شهر جردی یاداور شد: کاتای تیمی ایران یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شود. در دوره گذشته عنوان سومی را کسب کردیم و امسال بنا به شرایطی اعزام لغو شد. در بخش انفرادی نیز مدعی هستیم در این مدت با تمام توان تمرین و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از پدرم تشکر ویژه دارم که همواره من و تیم را حمایت کرد و موفقیت‌هایمان مدیون تلاش‌های او می‌باشد. از استاد نکوفر نیز که حضورش در راس تیم‌های کاتا قوت قلب و باعث ایجاد انگیزه می‌شود تشکر می‌کنم. از هیات کاراته استان مرکزی هم که تمام تلاش خود را کرد تا شرایط خوبی برای کاتا فراهم کند و به آرامش برسیم ممنونم. همین‌طور از فدراسیون کاراته که همیشه قدردان زحمات آن‌ها بوده ام، اردو‌های تدارکاتی بسیار خوبی برایمان تدارک دیده شد تا بهترین شرایط را داشته باشیم. امیدوارم تیم اعزامی در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کومیته و کاتا با دست پر بازگردد و یک‌بار دیگر قدرت کاراته ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم.

{ کد خبر : 6661 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم