صادقی در گفتگو با مهر:

حمایت فدراسیون کاراته از کاتا بی نظیر است

عضو تیم ملی کاراته ایران در بخش کاتا گفت: هیچ زمانی به اندازه امروز از کاتا حمایت نشده تا این رشته روند رو به رشدش را ادامه دهد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، فاطمه صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در خصوص زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی انتقاداتی را به تصور آنکه شورای کاتا در این زمینه تصمیم گیری کرده مطرح کردم و انتظار داشتم مسابقات انتخابی در زمان بهتری انجام شود. در همین راستا به هیچ عنوان قصد توهین به ارکان فدراسیون را نداشتم و برخی عامدانه با تغییر صحبت‌ها قصد داشتند من را مقابل فدراسیون قرار دهند.


ملی‌پوش کاتا ادامه داد: خوشحالم که جلسه‌ای با رئیس فدراسیون برگزار شد و طباطبایی نشان داد که حمایت از کاتا و ورزشکاران ملی پوش همیشه برایش مهم است. بر این اساس؛ معتقدم روند کاتا رو به بهبودی است و خوشبختانه اردوها به‌ صورت منظم برگزار می‌شود.


وی تاکید کرد: با حضور طباطبایی دیدگاه‌ها نسبت‌ به کاتا تغییر کرده است و ملی‌پوشان با آرامش بیشتری فعالیت می‌کنند. در دوران طباطبایی توجه‌ها به کاتا بیشتر شد و با حمایت‌های رئیس فدراسیون در کاراته وان‌های زیادی شرکت کردیم. در حال حاضر نیز رده‌های پایه اردوهای خود را برگزار می‌کنند. این حرکت پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان فراهم می‌کند.


صادقی درباره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: دو حریف قدرتمند از ژاپن و هنگ‌کنگ دارم. با توجه با توجه به شناختی که از آن‌ها دارم امیدوارم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

{ کد خبر : 6672 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم