رئیس کمیته مربیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا

حرکت به سمت اعزام‌های کیفی در کاراته اجتناب ناپذیر است

رئیس کمیته مربیان فدراسیون کاراته گفت: از نظر اقتصادی اعزام تیم‌ها بسیار سخت شده و اگر مدیریت قوی نباشد اعزام‌ها محقق نخواهد شد.


محمد بهرامی، پیشکسوت کاراته، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بحث کیفی‌ سازی اعزام‌ها به رقابت‌ها گفت: سایر کشورها مشکلات ایران را ندارند و فدراسیون‌های آن‌ها از بودجه‌ مشخصی برخوردار هستند اما در ایران به دلیل نوسانات نرخ ارز فدراسیون باید از طریق مدیریت خودش بتواند شرایط مالی را کنترل کند. نمی‌توان اعزام‌ها را متوقف کرد و هر اعزامی نیز مستلزم هزینه‌های سنگین و کمرشکنی می‌باشد.


وی در ادامه افزود: هزینه برگزاری اردوها نیز زیاد است و فدراسیون کاراته در تمام رده‌های سنی از مربیان استفاده می‌کند تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند و جایگاه و وجهه خودش را در آسیا و جهان حفظ کند. در حال حاضر نیز نفرات اعزامی به مسابقات مشخص است و دست فدراسیون برای اعزام‌ها بسته می‌باشد.


پیشکسوت کاراته عنوان کرد: با نوسانات نرخ ارز شرایط اعزام به مسابقات برای تمامی فدراسیون‌ها از جمله کاراته سخت و مشکل شده است. نمی‌توان اعزام‌ها را کنسل کرد. شرایط ارزی و اقتصادی بر روی همه‌چیز اثر گذار است. در حالی‌که رقبا چنین مشکلاتی را ندارند و با آرامش کامل خود را برای حضور در رویدادها آماده می‌کند اما متأسفانه کار برای فدراسیون کاراته و طباطبایی سخت و مشکل است. امیدوارم آن‌ها بتوانند این شرایط را مدیریت و کنترل کنند. همان‌طور که تا امروز طباطبایی استوار و مستعد برای اعزام تیم‌ها عمل کرده‌ است. مدیریت قوی او باعث شده تا تیم‌ها به مسابقات اعزام شوند.

{ کد خبر : 6711 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم