سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با ایسنا

هدف ما قهرمانی در اسیاست

سرمربی تیم ملی کاراته، با بیان اینکه ملی پوشان کاراته با انگیزه بالا به دنبال کسب بهترین نتایج در رقابتهای قهرمانی آسیا هستند، گفت: لغو اعزام تیم ملی به رقابت های جهانی به دلیل کرونا، بر روحیه ملی‌پوشان اثر گذاشت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: بعد از لغو حضور تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی امارات به دلیل شرایط کرونا، اردوی تیم ملی از سر گرفته شد و تمرینات به خوبی در حال برگزاری است. خوشبختانه هیچ کدام از ملی پوشان مشکلی بابت مصدومیت ندارند و همگی در شرایط خوبی تمریناتشان را پیگیری می کنند.


سرمربی تیم ملی کاراته افزود: هدف ما از ابتدا این بود که یک تیم به مسابقات قهرمانی جهان و تیم دیگری نیز به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شود اما با لغو حضور ایران در رقابت های جهانی امارات، این موضوع اتفاق نیفتاد و قرار است تیم نخست عازم مسابقات آسیایی شود.


وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی رویداد مهمی برای کاراته ایران بود و غیبت ایران بر روحیه بچه ها اثر گذاشت اما به مرور شرایطشان بهتر شد و خوشبختانه در حال حاضر با انگیزه بالا خود را برای حضور در رقابت های آسیایی آماده می کنند.


هروی با تاکید بر اینکه هدفمان کسب بهترین نتایج در قهرمانی آسیا و ایستادن بر سکوی قهرمانی است، گفت: کاراته ایران طی سال های اخیر بارها خود را در میادین جهانی نشان داده و برای کشور و ورزش ایران افتخارآفرینی کرده است. اینبار نیز تمامی بچه ها با انگیزه بالا به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. پس از این رقابت ها نیز خود را آماده حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۲ می کنیم و با همه توان در مسابقات بین المللی حاضر می شویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.


سرمربی تیم ملی کاراته، درباره امکانات تیم ملی، گفت: خوشبختانه مشکلی از این بابت نداریم و تیم ملی به لحاظ امکانات در شرایط ایده آلی بسر می برد. همه امکانات لازم برای اردوی ملی پوشان فراهم است. امیدوارم با کسب نتایج خوب بار دیگر باعث شادی مردم و جامعه بزرگ کاراته ایران شویم.

{ کد خبر : 6713 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم