دبیر فدراسیون کاراته در گفت و گو با برنا

مسئولان ورزش نهایت محبت را به کاراته داشته اند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: مسوولان ورزش و در راس انها وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک چه در راه المپیک و چه پس از آن نهایت محبت را به کاراته داشتند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، وحید مومنی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: شرایط خوبی در اردوهای تیم ملی حاکم است. تمام تیم های ملی در کومیته و کاتا و در دو بخش دختران و پسران تمرینات خود را در تهران دنبال می کنند تا اماده حضور در مسابقات قهرمانی اسیا شوند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اعضای تیم های ملی کاراته (کاروان عزم و ایمان) بامداد چهارشنبه راهی الماتی قزاقستان می شوند.


 مسابقات نیز از ۲۷ اذر شروع می شود و تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت. انصافا در چند ماه گذشته امکانات برای تیم های ملی فراهم بوده و ان شاالله ماحصل تمام این تلاشها کسب نتایج خوب در قزاقستان خواهد بود.


مومنی در واکنش به انتقادات پورشیب کاپیتان تیم ملی مبنی بر بی توجهی مسوولان ورزش به کاراته و ورزشکاران تیم ملی عنوان داشت: مسوولان ورزش و در راس انها وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک چه در راه المپیک و چه پس از ان، نهایت محبت را به کاراته داشتند.


وی افزود: هزینه همین اعزام کاروان عزم و ایمان به قزاقستان سه برابر بودجه سالیانه فدراسیون بود. اگر لطف و کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نبود، شرایط ما برای اعزام تیم ها بسیار سخت می شد.

{ کد خبر : 6732 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم