سرمربی تیم ملی کاراته مردان در گفت و گو با تسنیم

هروی: کومیته تیمی ایران یک سر و گردن بالاتر از آسیا است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: پتانسیل کومیته تیمی ایران یک سر و گردن بالاتر از قاره آسیا است و می‌توانیم چهارمین قهرمانی خود را رقم بزنیم.


سید شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط روحی و روانی ملی‌پوشان در آستانه قهرمانی آسیا و پس از عدم حضور در مسابقات قهرمانی جهان  اظهار داشت: همیشه با واقعیت زندگی می‌کنیم و در هر صورت این اتفاق  افتاد، اما خدا را شکر بازیکنان با تجربه‌ای داریم که از این مسیر نیز عبور کردند. امیدوارم بچه‌ها در قهرمانی آسیا به حقشان برسند و از فرصت‌ها استفاده بهینه را ببرند. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم مانند سال 2017  این بار نیز عنوان قهرمانی را در قزاقستان تکرار کنیم.


وی در خصوص کسب پوکر قهرمانی کومیته تیمی در آسیا عنوان کرد: ما می‌توانستیم در مسابقات قهرمانی جهان برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را تکرار کنیم، اما شرایط مانع این موضوع شد و حالا باید در آسیا چهارمین قهرمانی خود را رقم بزنیم. البته ازبکستان و قزاقستان در مسابقات جهانی در غیاب ایران خوش درخشیدند و ژاپن نیز حریف سنتی ما در مسابقات حضور دارد، اما با همه این حرف‌ها تیم کومیته تیمی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است و امیدوارم بچه‌ها نیز حق خود را بگیرند.


سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که قهرمانی آسیا می‌تواند تمرینی برای حضور پرقدرت تیم ملی در  بازی‌های آسیایی باشد، گفت: با اینکه فاصله زیادی تا بازی‌های آسیایی باقی مانده است، اما این مسابقات مسیری برای حضور در بازی‌های آسیایی خواهد بود. امیدوارم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم و روند موفقیت‌های کاراته ایران را تداوم ببخشیم.

{ کد خبر : 6747 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم