صحرانورد: کشورها در حال سرمایه‌گذاری هستند/ کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی بدست آورد

مدیر تیم‌های پایه پسران گفت: همه کشورها در حال سرمایه‌گذاری هستند و هیچ حریفی برای تفریح و ‌بازی به مسابقات نمی‌آید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، عبدالرضا صحرانورد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد تیم‌های پایه پسران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: عملکرد تیم در برخی از رده‌ها راضی‌کننده و در یک رده راضی‌کننده نبود که دلایل متعددی داشت. در رده جوانان با قضاوت اشتباه داوران در حق چند ملی‌پوش اجحاف شد اما در رده نوجوانان و امید به‌ ویژه در نوجوانان نتایج بسیار خوب بود.


مدیر تیم‌های پایه پسران ادامه داد: با توجه به مدت‌زمان کمی که برای بستن تیم در اختیار داشتیم بیشتر از این نمی‌توانستیم از تیم توقع داشته‌باشیم. در مدت یک هفته اسامی نفرات اعزامی به مسابقات را باید اعلام می‌کردیم و در طی یک روز مسابقات انتخابی برگزار شد و ما تیم را بستیم. شاید اگر فرصت کوتاه یک‌ هفته‌ای دیگری در اختیار داشتیم می‌توانستیم برخی از اوزان را جابه‌جا کنیم و حداقل سه‌ تا چهار نفر را جایگزین می‌کردیم که می‌توانست در کسب نتایج بهتر تأثیرگذار باشد.


وی افزود: در کل از عملکرد تیم راضی هستیم، خدا را شکر کاروان ایران توانست در خاک قزاقستان که پنج ملی‌پوش المپیکی در اختیار داشت نتایج خوبی را کسب کند.


صحرانورد با اشاره به برنامه‌ریزی سایر کشورها گفت: تیم امارات نسبت‌ به 2 سال گذشته پیشرفت زیادی داشته‌است. تیم‌های قزاقستان و عربستان نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند. عربستان 3 تا 4 بازیکن خوب در اختیار دارد که به‌راحتی نمی‌توان از آن‌ها گذشت. همه این کشورها سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند، حریفی برای تفریح و بازی به مسابقات نمی‌آید،  همه در حال کار هستند.

{ کد خبر : 6790 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم