رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه:

تعداد مدال‌های کرمانشاه از بسیاری از کشورها بیشتر بود

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه کسب ۶ مدال رنگارنگ در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا توسط کاروان کاراته کرمانشاه را نشان از پتانسیل بی نظیر ورزشکاران ما در این رشته دانست و افزود در این دوره از مسابقات کاروان تیم کرمانشاه از بسیاری از کشورهای شرکت کننده مدال بیشتری کسب کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سعید نصراللهی در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی کاراته آلماتی قزاقستان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا ، نماینده های استان کرمانشاه بیشتر از بسیاری از کشور های حاضر در این دوره از مسابقات  مدال کسب کرده است این موضوع بیانگر توان و ظرفیت کاراته در استان کرمانشاه است.


وی یادآور شد: در این مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر اقتدار خود را در آسیا به نمایش گذاشت و در این نمایش خیره کننده ، شش ورزشکار، دو مربی و یک سرپرست از استان کرمانشاه نیز تیم ملی را همراهی کرده اند و این خود مایه افتخار و مباهات برای استان قهرمان پرور کرمانشاه است.


نصرالهی اضافه کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا در سالهای اخیر و غفلت از توجه به رده های پایه باعث شد که در سال های گذشته عملکرد خوبی در کاراته نداشته باشیم اما با برنامه ریزی منسجم قصد داریم به مرور زمان این خلاء را برطرف کرده و یک بار دیگر ظرفیت های کاراته استان کرمانشاه نه تنها در کشورعزیزمان، بلکه در دنیا ثابت کنیم.


رئیس هیات کاراته استان با اشاره به مشکلات مالی قهرمانان نیز خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان ورزش کشور از وضعیت مالی جامعه ورزش آگاه هستند، اما حمایت از ورزشکاران مدال آور یکی از مسائل اجتناب ناپذیر و مهم در راه موفقیت این عزیزان است و به همین دلیل سعی می کنیم در حد توان و ظرفیت خود این عزیزان را در این راه تنها نگذاریم.


وی اضافه کرد: فدراسیون کاراته در مسابقات امسال با حمایت همه جانبه و پشتیبانی کامل ، کاروان عزم و ایمان را راهی این مسابقات کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی را در مجموعه به نمایش بگذارد.


در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: افتخار آفرینی ورزشکاران کاراته زمینه ساز ایجاد غرور و مباهات در ایران اسلامی و بخصوص استان کرمانشاه شده است و از این بابت از این ورزشکاران کمال تشکر و قدردانی را داریم.


صابر رحیمی اضافه کرد: استان کرمانشاه در رشته های ورزشی فردی و ورزش های رزمی از توان و استعدادهای بلقوه فراوانی برخوردار است و تغییر در رویکرد مدیریتی این هیات باعث شده است این استعدادهای به خوبی شناسایی و پرورش داده شوند و امروز شاهد به ثمر نشستن فرایند مدیریت خوب در این هیات بوده ایم.


رحیمی یادآور شد: مشکلات مالی جامعه ورزش بر کسی پوشیده نیست و قرار نیست این مشکلات مانع تحقق آرمان ها و دستیابی به موفقیت های ما شود و بر همین اساس سعی می کنیم در حد توان خود منابع مالی را جذب کرده و از این ورزشکاران و قهرمانان حمایت کنیم.


 در مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان، آتوسا گلشاد نژاد صاحب عنوان طلا، ستایش نادری و علی مسکینی حائز مدال نقره و امیررضا بروزیی صاحب گردان اویز برنز شد و همچینی در بخش تیمی سامان حیدری و مهدی خدابخشی صاحب گردن آویز نقره شدند و در این مسابقات تورج ساسانی و حمیدرضا فرهادی به عنوان مربی و سعید نصرالهی به عنوان سرپرست حاضر بودند.

{ کد خبر : 6794 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم