رئیس سبک شورین کمپو در گفت و گو با برنا

صالحی: حمایت های فدراسیون از سبک های آزاد قابل تقدیر است

رئیس سبک شورین کمپو گفت: عدالت و انصاف نیاز امروز کاراته است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید محمد صالحی،  رئیس سبک شورین کمپو، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: درخشش نمایندگان کشورمان در مسابقات آسیایی قزاقستان به ویژه در رده های پایه ثابت کرد که فدراسیون کاراته در مسیر پشتوانه سازی، ریل گذاری هدفمندی داشته و مطمئنا با تداوم روند فعلی، این جوانان در آینده باز هم قادر خواهند بود تا از اعتبار کاراته کشورمان در عرصه های بزرگ و معتبر به شایستگی دفاع کنند. 


وی ادامه  داد: معتقدم فدراسیون وظیفه خود را در راستای حمایت از ملی پوشان و مربیان خود به درستی انجام داد و برخی نقدها حقیقتا دور از انصاف است. بعد از دو سال دوری از مسابقات به خاطر کرونا و با وجود تمام محدودیتها، این فدراسیون در این شرایط سخت اقتصادی، تیمی کامل و یکدست را روانه مسابقات آسیایی کرد که جای تقدیر بسیار دارد. خوشبختانه همدلی و اتحاد کاروان کشورمان نیز باعث شد تا این زحمات به ثمر نشسته و با قهرمانی در قاره آسیا، نشان دهیم که کاراته ایران در تمامی عرصه ها سرآمد است. 


نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته سپس عنوان کرد: معتقدم عدالت و انصاف در تمامی زمینه‌ها نیاز امروز کاراته برای تداوم موفقیت می‌باشد.این رشته به همدلی و کمک فنی نیاز دارد و اگر نقدی هست باید منصفانه و با درنظر گرفتن شرایط و موقعیت ها مطرح شود. متولیان این رشته برنامه‌های مؤثر و مفیدی در راستای توجه به مربیان سازنده و همچنین حمایت از استعدادهای تمام نشدنی این ورزش برای اقتدار بیشتر در آینده سازماندهی کرده اند که تحقق آنها، نیازمند حمایت و همدلی همه اهالی این رشته است. 


صالحی در بخش دیگر صحبتهای خود در خصوص انتقادات مطرح شده به نحوه برگزاری هفته دوم لیگ سبکهای آزاد کاراته اظهار داشت: درست است که نحوه برگزاری با اشکالاتی همراه بوده است، اما نباید منکر زحمات مسئولان فدراسیون شویم.  اقدامات سازنده ای در جهت بهبود کیفیت این مجموعه انجام گرفته که البته کافی نیست و اگر ضعفی هست امکان برطرف شدن آن وجود دارد. در هر حال متولیان کاراته به ویژه آقای طباطبایی رئیس ، شیهان آشوری نایب رئیس و وحید مومنی دبیر فدراسیون نگاه ویژه ای به سبکهای آزاد دارند و همواره نشان داده اند که حمایتشان تنها معطوف به سبکهای کنترلی نیست و به دنبال اعتلاء و ارزش نهادن به تلاشهای قهرمانان کاراته آزاد نیز هستند. انشالله با کمک همه این عزیزان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه کاراته آزاد ایران باشیم.

{ کد خبر : 6795 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم