هروی: تمام تلاش ما برگزاری انتخابی شفاف و عادلانه است/ کاراته ایران پتانسیل اعزام دو تیم را دارد

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید کرد که تمام تلاش کادرفنی، عوامل اجرایی مسابقات و کادر داوری برگزاری رقابت‌های انتخاب به صورت شفاف و عادلانه است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی فردا(چهارشنبه - 25 خردادماه) برگزار خواهد شد. متاسفانه بعد از تعویق بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا، بدشانسی گریبان‌گیر تیم ما شد و آسیب دیدگی‌هایی برای بچه‌ها در حین تمرین و خارج از اردو اتفاق افتاد و انتخابی‌ها را تحت الشعاع خود قرار داد.


وی تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته اردوهای خود را حداکثری و با حضور 4،5 بازیکن در هر وزن شروع کردیم. اردوها با حضور ملی‌پوشان سال‌های گذشته، نفراتی که از سیستم قهرمانی کشور از فیلتر خارج شده بودند و با حضور بهترین‌های کاراته ایران آغاز شد. تمام برنامه‌ریزی این است که مانند سال 97 و با توجه به پتانسیل بالای کاراته ایران دو تیم به مسابقات اعزام کنیم.


سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان دوست دارند به هر دو رویداد اعزام شوند، اما پتانسیل کاراته ایران بالا است و از فرصت بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا استفاده خواهیم کرد. انشالله پس از پایان رقابت‌های انتخابی 2 نفر در هر وزن انتخاب خواهند شد که با تشخیص کادرفنی دو تیم به کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.


هروی در خصوص تعویق رقابت‌های انتخابی اوزان 84- و 84+ کیلوگرم به دلیل مصدومیت بازیکنان گفت: این دو وزن به خاطر آسیب دیدگی فداکار و صالح اباذری به تعویق افتاد. با هماهنگی محسن آشوری، نایب رئیس فدراسیون کاراته و با هماهنگی با اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی، قرار شد مدتی زمان داده شود تا این نفرات به شرایط مناسب برسند و رقابت عادلانه برگزار شود.


وی درخصوص تدابیر لازم برای از بین رفتن حاشیه‌های رقابت‌های انتخابی گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که همیشه عدالت برقرار شود. در ادوار گذشته و با توجه به شرایط شاهد بودیم که برخی اوقات ترکیب تیم ملی را بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و میادین بین‌المللی انتخاب کردم، اما زمانی که انتخابی برگزار می‌شود، یعنی بازیکنان در نگاه کادرفنی تفاوتی با یکدیگر ندارند. مطمئن هستم کادر اجرایی و داوران نیز به دنبال اجرای قانون خواهند بود تا انتخابی بسیار شفاف و عادلانه برگزار شود.

{ کد خبر : 7054 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم