آغاز اردوی تیم‌ملی کاراته از اواسط مهر/ هروی: دغدغه ما بازیکنان هستند

اردوی تیم ملی کاراته از اواسط مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهرام هروی در خصوص برگزاری  اردوهای تیم ملی کاراته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: اولین چیزی که برای ما اولویت دارد، سلامتی به‌های کاراته است و باید فضایی را ایجاد کنیم که بتوانند ایمن تمرین کنند. در حال بررسی شرایط هستیم و فدراسیون هم پیگیر آن است. ما هم طبق برنامه خودمان و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از اواسط مهر اردوها را استارت می‌زنیم و از آبان هم منسجم تر خواهیم شد.


وی ادامه داد: اولین مسابقاتی که در آن برای انتخابی المپیک باید شرکت کنیم، مسابقات مراکش است که اواخر فروردین برگزار می‌شود. ما با بچه‌ها ها در ارتباط هستیم و مشکلی وجود ندارد. فضایی هم به وجود می‌آمد که به صورت انفرادی تمرین می‌کردیم. البته بچه‌ها آنقدر حرفه‌ای هستند که می‌دانند کجا قرار دارند و تمرینات خود را انجام می‌دهند. فرصتی هم پیش آمد که تیم ملی کاراته با توجه به مسابقات زیاد سال گذشته، استراحتی را داشته باشد.


سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که مکان اردوها کجا خواهد بود، گفت: فدراسیون رایزنی می‌کند که در آکادمی‌ملی المپیک تمرین کنیم، اما ظاهرا هتل آنجا در دست تعمیر است و اگر آنجا نشد، مهمانسرای نصرت را انتخاب می‌کنیم. اگر این دو هم نشد در یکی از استان‌ها که ظرفیت داشته و از لحاظ کرونا سفید، برگزار می‌کنیم. نکته مهم شرایط بازیکنان است که دغدغه آن را داریم.


وی در مورد اینکه کاراته پروتکل‌های بهداشتی را ارائه داده است، عنوان کرد: بله فدراسیون این کار را انجام داده است و از این بابت مشکلی نداریم.


هروی در گفت و گو با رادیو ورزش با اشاره به تعداد نفراتی که به اردو دعوت می‌شوند گفت: در حال حاضر پورشیب و گنج زاده که سهمیه را کسب کرده‌اند به همراه مهدی زاده و بهمن عسگری حضور خواهند داشت و سعی می‌کنیم چند نفر دیگر را به عنوان حریف تمرینی دعوت کنیم. برنامه تمرینی‌مان هم مشخص است و فقط شرایط ناخواسته‌ای که پیش می‌آید یک مقدار به هم می‌ریزد، اما در مجموع برای کسب سهمیه و المپیک برنامه ریزی کرده‌ایم.

{ کد خبر : 735 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم