بازی های کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱

سومین مدال نقره به کاتا تیمی بانوان رسید

زينب السادات حسيني، مليكا عزتي و سپيده اميني نمايندگان كاتا تيمي بانوان كشورمان، مدال نقره بازي هاي همبستگي كشور هاي اسلامي را كسب كردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی نمایندگان کاتا تیمی بانوان پس از قرارگیری در جایگاه اول گروه خود به فینال پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱ راه یافت و در دیدار فینال نیز نتیجه را به تیم مراکش واگذار کردند و به مدال نقره این مسابقات رسیدند.

نمایندگان کاتا تیمی بانوان کشورمان در دور اول با امتیاز ۲۴.۵۴ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفند و راهی فینال این مسابقات شدند.

در فینال این مسابقات نیز تیم بانوان کشورمان نتیجه را به تیم مراکش واگذار کرد تا زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی سومین نقره کاراته ایران را به نام خودشان ثبت کنند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز در این مسابقات از امروز چهارشنبه ۲۶ آغاز و تا پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

{ کد خبر : 100000065 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم