گزارش فدراسیون جهانی کاراته از مسابقات قهرمانی جهان 2023

۸۰ روز تا آغاز بزرگترین رویداد جهانی کاراته در سال جاری میلادی

زمان انتظار تا آغاز بزرگترين رويداد جهاني كاراته در سالجاري ميلادي به 80 روز رسيد.

 ۸۰ روز تا آغاز بزرگترين رويداد جهاني كاراته در سال جاري ميلادي
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، فدراسیون جهانی کاراته در گزارشی به آخرین وضعیت این رشته ورزشی در فاصله 80 روز تا شروع مسابقات قهرمانی جهان 2023 پرداخته است. در این بخشی از این گزارش آمده است: "مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان از 24 تا 29 اکتبر در بوداپست کشور مجارستان برگزار می شود و آماده سازی برای میزبانی بزرگترین تورنمنت کاراته در پایتخت مجارستان ادامه دارد.

این رویداد از 24 تا 29 اکتبر در ورزشگاه پاپ لازلو بوداپست برگزار شود، ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در این رویداد در حال انجام است و تا دوم اکتبر ادامه دارد، تاکنون نزدیک به ده کشور، ورزشکاران خود را برای شرکت در این رویداد معرفی کرده اند.

فدراسیون جهانی کاراته همچنین در بخش دیگری از گزارش خود از دو رویداد مهم قاره ای (مسابقات قهرمانی بزرگسالان UFAK - قهرمانی قاره آفریقا در آگوست و بازی های آسیایی در اکتبر، و همچنین کاراته وان لیگ برتر در سپتامبر به میزبانی دوبلین و کاراته وان سری A در سپتامبر به میزبانی لارناکا) به عنوان تورنمنت هایی نام برد که پیش از بزرگترین رویداد سالجاری برگزار می شود، تورنمنت هایی که در آن قهرمانان آینده جهان برای حضور در تاتامی بوداپست آماده می شوند.

در حالی که شمارش معکوس برای بزرگترین رویداد جهانی کاراته در سالجاری میلادی آغاز می شود، فدراسیون جهانی کاراته کمپینی نیز در رسانه های اجتماعی راه اندازی کرده است تا هواداران قبل از این مسابقات به آن بپیوندند.

{ کد خبر : 100000503 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم