برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی کاراته به صورت وبینار

جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی کاراته به منظور بررسی وضعیت فعلی این رشته به صورت وبینار برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، هیات رئیسه فدراسیون جهانی کاراته روز سه شنبه یک جلسه مجازی برگزار کرد تا درباره راه‌های رشد بیشتر این ورزش و تجزیه و تحلیل پروژه‌های آینده این نهاد بین المللی بحث و گفتگو کند. 


این جلسه با هدایت آنتونیو اسپینوس، رئیس WKF ، از طریق کنفرانس ویدیویی با هدف بررسی وضعیت فعلی این ورزش در دوران همه گیری ویروس کرونا برگزار شد. 


اثرات احتمالی اپیدمی کوید۱۹ در مسیر بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات احتمالی برای مقابله با این عواقب نیز تایید شد. 


با تصمیمات در دست اقدام برای تضمین بهترین شرایط در رویدادهای آینده بین المللی، برنامه آزمایشی رویدادهای کاراته برای فصل پیش بینی شده ۲۰۲۱ نیز مورد ارزیابی و بازبینی اساسی سیستم داوری، با ترکیب جدیدی که اخیراً از کمیسیون داوران WKF منصوب شده است و مسیر معرفی داوران برای بازی‌های المپیک توکیو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. 


همچنین به روزرسانی‌های مربوط به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ و مجمع عمومی ۲۰۲۱ که سال آینده در دبی برگزار می‌شود و نظرات در مورد دوره مربیگریWKF نیز ارائه شد. 


آنتونیو اسپینوز، رئیس WKF، در این خصوص تاکید کرد: «ما باید یاد بگیریم که با ویروس کرونا زندگی کنیم. با توجه به اینکه ممکن است در ماه‌های آینده وضعیت بیماری ویروس کرونا بهبود یابد، بایستی فعالیت‌های خود را ادامه دهیم و به میزبانی رویدادها برگردیم. موظفیم تا به ورزشکاران خود فرصت ادامه ورزش را بدهیم تا بتوانند به اهداف خود برسند. با اطمینان از بهتر شدن شرایط فعلی، رسالت ما این است که از ابتدای سال ۲۰۲۱ به بعد فرصت‌های خود را برای موفقیت در مسابقات به حداکثر برسانیم».

{ کد خبر : 5980 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم