حضور گرند وینر ها در اولین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱

سجاد گنج زاده از ایران و دیگر گرند وینر های سال ۲۰۲۰ ، در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در استانبول به رقابت خواهند پرداخت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته اولین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ در استانبول ترکیه با حضور بهترین های کاراته در سال ۲۰۲۰ برگزار میشود تا توانایی های خود را در این مسابقه محک بزنند.


سجاد گنج زاده از قهرمان سنگین وزن جهان از ایران نیز جزو نفرات گرند وینر است که در این مسابقات حضور پیدا کرده است.


سجاد گنج زاده از ایران، ساندرا سانچز از اسپانیا، سراب اوزچلیک از ترکیه، آنجلیکا ترولوجا از اوکراین، ژائو یان ین از چین، ایرنا زارتسکا از آذربایجان، یوکوسا آیومی از ژاپن، ریو کیونا از ژاپن، اسدیلوف دارخان از قزاقستان، استیون داکستا از فرانسه، رافائل آقایف از آذربایجان و اوگار آکتاش از ترکیه گرند وینر هایی هستند که در سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده بودند.


هفت گرند وینر در این مرحله از مسابقات لیگ جهانی برای رقابت به روی تاتامی میروند تا توانایی هایشان را برای حفظ عنوان خود محک بزنند.


با اعلام فدراسیون جهانی برای تعیین گرند وینر های سال ۲۰۲۱ ، نفرات برتر سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با هم ادغام شدند تا در پایان سال ۲۰۲۱ نفرات برتر گرند وینر در سال ۲۰۲۱ اعلام شود.

{ کد خبر : 6157 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم