تمجید سایت فدراسیون جهانی از ملی پوشان کاراته کشورمان

قدرت نمایی ایران در دومین روز کاراته وان استانبول

سایت فدراسیون جهانی نوشت کاراته کاهای ایران در دومین روز از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان با سه فینالیست قدرت خود را به نمایش گذاشتند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، عملکرد خوب تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران در روز دوم مسابقات کاراته وان استانبول، واکنش فدراسیون جهانی را به دنبال داشت.


در بخشی از گزارش سایت فدراسیون جهانی درباره تیم ایران امده است: "سجاد گنج زاده گرند وینر وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم آقایان با عملکردی فوق العاده توانست در نیمه نهایی گوگیتا آرکانیا را در هانتی شکست دهد و راهی فینال شود.


گنج زاده در این باره به سایت فدراسیون جهانی گفت: بعد از یکسال بدون رویداد، بسیار خوشحالم که به مسابقات برگشتم، امروز همه چیز تغییر کرد و فکر میکنم از مسابقه اول عملکردم خوب بود و امیدوارم بتوانم در فینال پیروز شوم.


نتایج مثبت کاراته کاهای ایران همچنان ادامه داشت و ذبیح اله پورشیب نیز در وزن منفی ۸۴ کیلو گرم به فینال رسید. او در نیمه نهایی در مقابل ایوان کوویچ از کرواسی دارنده عنوان قهرمانی جهان با نتیجه دو بر دو به پیروزی رسید و راهی فینال شد.


در بخش بانوان نیز رزیتا علیپور توانست مروه کوبان از ترکیه را شکست دهد و راهی فینال وزن منفی ۶۱ بانوان شود، در طرف دیگر نیز جوانا پروکیچ در نیمه نهایی شیما آل سعدی را شکست داد و از فینالی تمام ایرانی جلو گیری کرد تا خودش به فینال صعود کند."

{ کد خبر : 6173 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم