تشکیل کمیسیون المپیک 2028 در فدراسیون جهانی کاراته

جلسه وبیناری فدراسیون جهانی کاراته با موضوع اضافه شدن کاراته به المپیک ۲۰۲۸ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه وبینار فدراسیون جهانی با حضور نمایندگان فدراسیون های ملی، اعضای کمیته اجرایی و روسای کمیسیون های فدراسیون جهانی و آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد. در این جلسه معرفی کمیسیون المپیک ۲۰۲۸ لس انجلس از جمله موضوعات اصلی در دستور کار بود. این کمیسیون توسط توشیهیسا ناگورا دبیر کل فدراسیون جهانی مدیریت می شود و ریاست واحد عملی این کمیسیون با الیزا او عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه فدراسیون ملی ایالات متحده امریکا است.


در این جلسه انتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: پس از حذف از بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴ به مبارزه ادامه می دهیم تا جایگاه شایسته خود را در المپیک به دست اوریم. کاراته ارزش افزوده زیادی برای جنبش المپیک به ارمغان می آورد، از قدرت ما در رسانه های اجتماعی گرفته تا چشم انداز اقتصادی ما، از ایده آل های تغییر دهنده زندگی ما گرفته تا محبوبیت ورزش ما در بین جوانان؛ از کارایی مالی و لجستیکی ما گرفته تا تاثیر برجسته کاراته در ایالات متحده امریکا، از برابری جنسیتی تثبیت شده در مسابقات ما گرفته تا جهانی بودن ما، همه و همه موجب شده که میلیون ها طرفدار کاراته در سراسر جهان امیدوار باشند که رویای المپیک ما به واقعیت تبدیل شود. 


سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان نیز در این جلسه وبینار فدراسیون جهانی کاراته حضور داشت و در خصوص جایگاه کاراته و لزوم حضورش در بازیهای المپیک به بیان برخی مطالب پرداخت.


041922_meeting_nfs.jpg

{ کد خبر : 6885 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم