خرمی: انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی بزرگسالان از دوشنبه اول شهریور آغاز می شود

سرپرست سازمان لیگ و مسابقات: انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی آقایان از دوشنبه اول شهریور و بانوان از چهارشنبه سوم شهریور آغاز می شود.


سعید خرمی سرپرست سازمان لیگ و مسابقات در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری مسابقات جهانی کاراته، انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی بزرگسالان در بخش کومیته با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از دوشنبه اول شهریور و بعد از تعطیلات کرونایی در مجموعه ورزشی کبگانیان تهران آغاز می شود.


وی افزود: شرکت کنندگان در انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی، نفرات برتر انتخابی استان ها و کسانی که بر اساس شاخص های اعلامی قبلی در انتخابی درون اردویی دعوت شده بودند هستند که موظف هستند نهایت از ۷۲ ساعت قبل از آغاز زمان مسابقه خود، تست پی سی آر دهند و در زمان پذیرش به همراه دیگر مدارک لازم آن را ارائه دهند تا در صورت منفی بودن تست پذیرش می شوند و فدراسیون نیز از آن ها مجدد تست میگیرد و در قرنطینه قرار میگیرند تا پس از جواب تست آن ها مسابقاتشان آغاز شود.


سرپرست سازمان لیگ و مسابقات در خصوص زمانبندی آقایان گفت: وزن منفی ۶۰ کیلوگرم آقایان از ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول شهریور برای پذیرش، وزن کشی و تست پی سی آر ورود می کنند و مسابقات آن ها روز سه شنبه ساعت ۹ صبح آغاز می شود، وزن منفی ۶۷ نیز سه شنبه ساعت ۹ صبح ورود می کنند و مسابقات آن ها از ساعت ۱۴ همان روز آغاز می شود.


خرمی در ادامه گفت: وزن منفی ۷۵ کیلوگرم آقایان نیز از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ورود می کنند و مسابقاتشان روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود، وزن منفی ۸۴ و مثبت ۸۴ نیز روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح ورود می کنند و از وزن منفی ۸۴ از ساعت ۱۳ و وزن مثبت ۸۴ از ساعت ۱۴ همان روز مسابقاتشان آغاز می شود.


سعید خرمی در خصوص زمانبندی بانوان گفت: وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بانوان از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه سه شهریور برای پذیرش، وزن کشی و تست پی سی آر وارد می شوند و مسابقات آن ها روز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود و وزن منفی ۵۵ نیز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح ورود می کنند و مسابقات آن ها همان روز از ساعت ۱۴ آغاز می شود.


وی ادامه داد: وزن منفی ۶۱ بانوان نیز از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ورود می کنند و مسابقاتشان روز جمعه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود و وزن منفی ۶۸ و مثبت ۶۸ نیز از ساعت ۹ روز جمعه وارد می شوند و مسابقات ورن منفی ۶۸ از ساعت ۱۳ و وزن مثبت ۶۸ نیز از ساعت ۱۴ همان روز آغاز می شود.


خرمی در پایان در خصوص انتخابی رده های پایه نیز گفت: تا این لحظه هنوز هیچ اطلاعیه ای از سوی فدراسیون آسیا مبنی بر زمان و مکان برگزاری مسابقات آسیا و تاریخ رده های سنی به ما اعلام‌ نشده است و به محض اعلام این موارد مسابقات انتخابی رده های پایه نیز برگزار می شود.

{ کد خبر : 752 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم