هروی: کاراته مظلوم واقع شده است

سرمربي تيم ملي كاراته خواستار توجه به وضعيت ملي پوشان كاراته شد و گفت «اين رشته مظلوم واقع شده است.»

هروي: كاراته مظلوم واقع شده است
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری ایسنا، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان صبح امروز پنج شنبه با حضور در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب از تمرینات تیم های ملی کاراته که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند، بازدید کردند.
سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در این دیدار گفت: بعد از مسابقات المپیک فکر می‌کردیم قرار است اتفاقات خوبی برای کاراته بیفتد و درهای جدیدی باز شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مسابقات جهانی را از دست دادیم که دیگر نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و توقع آنچنانی نداریم و فقط درخواست می‌کنم یک محل اسکان خوب به ما بدهید. ۱۰ بازیکن ما در خوابگاه نصرت در یک اتاق هستند و خوابگاه نصرت برای تیمی که خود را برای قهرمانی آماده می‌کند اصلا مناسب نیست. توقعات از کاراته به حق است و کاراته همیشه در بازی‌های آسیایی جزو شاخص‌ترین‌ رشته‌ها بوده است. پتانسیل کاراته بالاست، باید حمایت شویم و دغدغه ذهنی بچه های ما که سه سال است پاداش نگرفتیم را برطرف کنید. رشته کاراته مظلوم است. سجادی (وزیر پیشین ورزش و جوانان) دوست، بزرگ و استاد ما بود اما چشم‌مان به در خشک شد که یک بار به ما سر بزنند. ان‌شاءالله با حضور شما اتفاقات خوب بیفتد و کاراته دین خود را برطرف کند.
وی تصریح کرد: کاراته مثل رشته‌های دیگر اعتراض نمی‌کند اما خواهش می‌کنم در فرصت باقی مانده حمایت ویژه کنید تا شرمنده مردم نشویم که شرایط را نمی‌دانند. در یک جلسه خودمانی گفتیم که تدارکات کاراته به قهرمانی آسیا به قهرمانی آسیا معطوف شده است که دوستان گفتند از الان به دنبال بهانه هستیم اما به خدا بهانه نمی‌آوریم و وظیفه ما تحت هر شرایط افتخارآفرینی است.

{ کد خبر : 100000493 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم