پایان روز اول لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲

شانس کسب دو طلا و یک برنز برای نمایندگان ایران

روز اول مسابقات ليگ برتر كاراته وان باكو ۲۰۲۲ با دو فيناليست و شانس كسب يك نشان برنز براي كاراته ايران به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین روز از مسابقات لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ با راهیابی سارا بهمنیار و بهمن عسگری به دیدار نهایی و شانس کسب یک نشان برنز توسط طراوت خاکسار برای کاراته ایران به پایان رسید.

در رقابت های امروز سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- بانوان کشورمان با چهار پیروزی مقتدرانه راهی دیدار نهایی این وزن شد تا اولین فینالیست کاراته ایران در این رقابت ها شد.

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- آقایان کشورمان نیز با چهار پیروزی پیاپی راهی فینال این مسابقات شد تا دومین شانس کسب نشان طلا برای کاراته ایران باشد.

طراوت خاکسار نماینده وزن ۵۵- بانوان نیز با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شد تا شانس خود را برای کسب مدال برنز این رقابت ها امتحان کند.

فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بانوان و امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- آقایان دیگر نماینده های کاراته ایران در روز اول بودند که نتوانستند به دیدار رده بندی یا فینال راه پیدا کنند.


برنامه مسابقات نمایندگان کاراته کشورمان در روز دومی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

ساعت ۱۰:۴۵ / رزیتا علیپور در وزن ۶۱- بانوان

ساعت ۱۲:۲۵ / ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- آقایان

ساعت ۱۴:۰۰ / مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان

ساعت ۱۶:۴۵ / لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ بانوان

رقابت های مرحله حذفی نیز فردا از ساعت ۱۸:۴۰ آغاز خواهد شد. همچنین یکشنبه روز سوم این‌ مسابقات رقابت های کسب مدال برنز و فینال برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذر بایجان از صبح امروز ۱۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

{ کد خبر : 100000037 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم