معرفی مربیان برتر رقابت های انتخابی تیم ملی رده های پایه دختران و پسران

مربیان برتر مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال دختران و پسران معرفی شدند.



به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران و دختران دراستان گلستان (گنبدکاووس) و زنجان و معرفی نفرات برتر، اسامی مربیانی که بیشترین شاگرد را درمیان نفرات برتر این رقابت ها داشتند اعلام شد.


بر این اساس در بخش دختران، زهرا صمدی از استان مازندران که شاگردانش موفق به کسب ۴طلا، ۱ نقره و ۴ برنز شدند، بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت. پس از صمدی، فائزه ترکمان از استان همدان با ۱ طلا و ۲ نقره در رده دوم و  راضیه جلیل پور از استان تهران و زهره نیک نژاد از استان البرز با ۱ طلا و ۲ برنز در رده سوم ایستاد. در بخش کومیته پسران موسی گنج زاده از استان تهران که شاگردانش موفق به کسب ۲طلا و ۲برنز شدند بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت. پس از گنج زاده، میثم یاراحمدی از استان لرستان با ۲ طلا و ۱ برنز دوم و حمیدرضا فرهادی از استان کرمانشاه  باکسب ۲ طلا توسط شاگردانشان در رده سوم قرار گرفت. 


در بخش کاتا نیز فرید حقیقی از استان تهران که شاگردانش موفق به کسب ۱ طلاو  ۱ برنز شدند، بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت.پس از وی، قاسم شهرجردی از استان مرکزی و شایگان اسفندیاری از استان تهران با کسب ۱ طلا توسط شاگردانشان در رده دوم ایستادند و مهدی شجاعی از استان کرمان، حسین زرح از استان گیلان و احد شاهین از استان آذربایجان شرقی هرکدام  با کسب ۱ نقره توسط  شاگردانشان در رتبه سوم برترین مربیان قرار گرفتند. در بخش دختران نیز فاطمه بغلانی پور از استان تهران که شاگردانش ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز  کسب کردند، بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت. پس از بغلانی پور فرناز رواخواه از استان اصفهان با ۱ طلا و ۱ برنز در رده دوم و حلیمه ادهمی از استان کرمان با ۱ طلا در رده سوم ایستاد. 


برای مشاهده لیست کامل جداول رده بندی روی لینک های زیر کلیک کنید:


کاتای دختران:

http://ikf.ir/archiveq/female-kata-rank.pdf


کومیته دختران:

http://ikf.ir/archiveq/female-kumite-rank.pdf


کاتای پسران:

http://ikf.ir/archiveq/male-kata-rank.pdf


کومیته پسران:

http://ikf.ir/archiveq/male-kumite-rank.pdf


{ کد خبر : 7145 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم