آغاز مسابقات لیگ برتر کاراته وان آنتالیا ۲۰۲۴ از روز جمعه

دومين مرحله از رقابت ليگ برتر كاراته وان در سال ۲۰۲۴ طي روز هاي ۲۵ الي ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در آنتاليا تركيه برگزار مي‌شود.

آغاز مسابقات ليگ برتر كاراته وان آنتاليا ۲۰۲۴ از روز جمعه
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۴ طی روز های ۲۵ الی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در شهر آنتالیا ترکیه و با حضور ۳۷۷ ورزشکار از ۶۰ کشور برگزار می شود.

ایتالیا با ۳۶ ورزشکار، ترکیه با ۲۸ ورزشکار و ژاپن با ۲۴ ورزشکار بیشترین آمار ثبت نامی در این مسابقات را به خود اختصاص داده اند. از ایران نیز ۱۶ ورزشکار دارای رنکینگ زیر ۱۰۰ در این مسابقات شرکت کرده اند.

مهسا افسانه و فاطمه صادقی در کاتا انفرادی، سارا بهمنیار و معصومه محسنیان در وزن ۵۰- ، زینب جعفرنژاد در وزن ۵۵-، آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱-، مبینا حیدری در وزن ۶۸-، شیما آل سعدی و لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ بانوان کاراته کشورمان هستند که در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.   

امیر مهدی زاده و امیررضا برزویی در وزن ۶۷-، بهمن عسگری و محمدجواد صفری در وزن ۷۵- ،مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- ، صالح اباذری و مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ نیز کاراته کاهای مردان کشورمان هستند که در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.

مسابقات کاتا انفرادی بانوان، کومیته اوزان ۵۰- و ۶۱- بانوان و همچنین ۶۰- ، ۷۵- ، ۸۴- آقایان روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود و رقابت های اوزان ۵۵- ، ۶۸- و ۶۸+ بانوان و همچنین کاتا انفرادی آقایان و اوزان ۶۷-،۸۴+ روز شنبه ۲۶ اسفند ماه برگزار می گردد.

مسابقات کسب مدال برنز و همچنین فینال تمامی رده ها روز یکشنبه ۲۷ اسفند پیگیری می شود. 

جداول مسابقات در رقابت های لیگ برتر کاراته وان (پریمیر لیگ) به صورت ۳۲ نفره است که با حضور نفرات برتر هر وزن در جهان که دارای رنکینگ زیر ۱۰۰ میباشند برگزار می شود. همچنین در ابتدا جداول هر دسته شامل ۸ گروه ۴ نفره است که از هر جدول یک ورزشکار راهی مرحله بعدی مسابقات خواهد شد.

{ کد خبر : 100000894 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم