قبادیان: مسابقات پیشکسوتان موجب همدلی و اتحاد بیشتر خانواده کاراته خواهد شد

رئيس كميته پيشكسوتان فدراسيون كاراته ضمن دعوت از بزرگان كاراته كشور براي حضور در مسابقات قهرماني كشور پيشكسوتان، از اين رقابتها به عنوان نقطه عطفي در ايجاد همدلي و اتحاد جامعه كاراته ياد كرد.

قباديان: مسابقات پيشكسوتان موجب همدلي و اتحاد بيشتر خانواده كاراته خواهد شد
شاهرخ قبادیان(شادی) رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون ضمن بیان مطالب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان آقایان در دو  بخش کاتا و کومیته جمعه ۱۹ خرداد ماه در سالن شهید کبکانیان استان تهران برگزار می شود.

قبادیان در ادامه افزود: یازدهمین دوره این رقابتها به واسطه همه گیری ویروس کرونا در بخش کاتا به صورت مجازی برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب پیشکسوتان و بزرگان کاراته کشور همراه بود.

رئیس کمیته پیشکسوتان اینگونه ادامه داد: امیدوارم به لطف خدا، برنامه ریزی متولیان فدراسیون و مشارکت و همراهی بزرگان کاراته، دوازدهمین دوره این رقابتها  پرشورتر از دوره های گذشته برگزار شود تا بیش از پیش همدلی و اتحاد پیشکسوتان کاراته را به نمایش بگذاریم.

وی در خاتمه ضمن دعوت از تمامی پیشکسوتان و بزرگان کاراته برای حضور در این رقابتها ابراز امیدواری کرد با حمایت‌ فدراسیون، شرایط مناسب برای مسابقات پیشکسوتان فراهم شود.

{ کد خبر : 100000276 }

تاریخچه
فیلم